top of page

איך להמשיך להאמין שזה יקרה

איך להמשיך להאמין שיהיה הריון

אני מקבלת הרבה מיילים של נשים ששואלות איך להתמודד עם הכישלונות, איך להצליח להמשיך לקוות ולהאמין שההריון יגיע, למרות שחודש אחרי חודש הן לא נקלטות, או לפעמים נקלטות להריון ומפילות את העובר. איך להתרסק בכל פעם מחדש, ובכל זאת לא להתייאש. ואני אומרת: מתי אנחנו הכי זקוקות שיאמינו בנו? זה לא כשאנחנו מצליחות, אלא כשקשה לנו, כשאנחנו לא בטוחות. כשיש אי ודאות אם נצליח או לא. זו לא חוכמה להאמין בעצמך כשהכל מצליח לך. הקטע הוא להצליח להאמין גם כשהמציאות מראה שנכשלת, שטעית, שחשבת שזה יקרה החודש וזה לא, והספקות מנקרים, דווקא עכשיו, זה הזמן להאמין בך. זה המקום לחזק אותך, לסמוך עלייך, על הגוף שלך, על הבחירות שלך.


6 דברים שאפשר לעשות כדי לחזק את האמונה בעצמנו שנצליח להרות

1. להקיף את עצמנו באנשים שמאמינים בנו ושנצליח

זה לא הזמן להקשיב לנבואות שחורות של דודות מרירות או שכנות שיש להן קרובות משפחה עקרות, זה זמן להיות אך ורק עם אנשים אופטימיים, שברור להם שההריון שלכן הוא רק שאלה של זמן. לא מומלץ לבלות זמן רב בפורומים של נשים שלא נכנסות להריון, מאותה סיבה שלא מומלץ לרווקות להסתובב רק עם רווקות כשהן רוצות בעל.


2. להזין את עצמנו במידע שמחזק אותנו

לא להתמקד בבעיה אלא בפיתרון: לעולם לא לשאול למה אני לא נכנסת להריון אלא איך אכנס להריון בדרך הפשוטה והטובה ביותר. (מי שלא ראתה את הסרטון שלי בנושא - הנה קישור) לקרוא סיפורים מעוררי השראה על נשים שהצליחו להרות אחרי קשיים, ולדעת שאם הן הצליחו, ברור שגם את (אגב, אם עוד לא נרשמת לקבל את התכנים והסרטונים החינמיים שלי למייל - ההרשמה כאן, אלה תכנים מאוד מעצימים)

3. לבחור רופא פוריות שמאמין בנו ומחזק אותנו

הוא לא חייב להיות רופא פרטי, הוא חייב להיות נעים ואנושי - כזה שמאמין שנצליח בעזרתו, כזה שנותן מידע שלם ולא חלקי. כזה שמרגישים איתו בטחון, כזה שאם שואלים אותו שאלה הוא שמח לענות.


4. לשאול שאלות, בוחרים מתוך הבנה ולא מתוך פחד

מותר לנו לטעות, ומותר לשנות את הדרך שלנו, לפעמים דברים מתבהרים צעד אחד צעד ולא מייד.


5. לתמוך בנו, בגוף ובנפש

לקחת עזרה מקצועית אם צריך, לקבל מסג' מפנק, לטפח את עצמנו, לעשות מדיטציה מרגיעה, לצאת לבלות, ללכת לים, לטבע לעשות כל דבר שמחזק אותנו ועושה לנו טוב לנשמה.


6. להתנהג כאילו הצלחנו כבר

להסתכל על מה שיש ועובד, סומכים על הרחם ועל הגוף, לתת לגוף מה שהוא צריך כאילו הוא כבר בהריון, לשמוח בפוריות שלנו, שהמחזור סדיר, שהכל בסדר, ואם לא הכל בסדר - שמחים במה שכן בסדר ועובד. לביצית לוקח 3 חודשים להבשיל, ואולי היא מבשילה עכשיו, או שעובר מתפתח ברגעים אלה, ובכל מקרה הגוף עובד על זה, הוא לא נח, ולא להציק לו. זו בעיקר החלטה שלנו, להאמין בנו, לאהוב את עצמנו, גם לפני שיש תוצאות, גם לפני שיש הריון. אמונה נבנית בצעדים קטנים, כל החלטה נכונה ואוהבת שלנו מחזקת אותנו ואת האמונה שלנו בעצמנו.

מתוך המקום של אמונה בעצמנו נבחר בחירות טובות ושלמות יותר,

ניקח החלטות שמכבדות אותנו ואת גופנו. נזכור שאנחנו אהובים ושהגוף שלנו טוב. וזה הקטע הכי טוב - ככל שאני יותר מאמינה בעצמי, ככה הבחירות שלי יותר טובות ונכונות לי, וזה מחזק את האמונה שלי בעצמי, וכן הלאה..


נכון מקסים?

כיתבו לי למטה מה דעתכן (אפשר בשם בדוי...)


99 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page