דף הבית >> תרגילים עם הגוף >> תרגיל נוכחות

תרגיל נוכחות

תרגיל שאני מלמדת את הלקוחות שלי, והוא מחזק מיד את תחושת הנוכחות והחיבור לגוף. -

מומלץ לעשות אותו בפעמים הראשונות בישיבה עם שתי רגליים על הרצפה כדי לא להרדם.

שמים לב לאיזור האגן והרגליים, ומתמקדים בתחושה של העור. כדי להרגיש את העור שמים לב לתחושה של הבגדים על העור או לטמפרטורה בחדר באיזור העור החשופים. אפשר גם לשים לב לשערות.

אחרי שמרגישים את העור שמים לב לזרימת הדם ברגליים, מרגישים את התנועה הלוך ושוב.

אחר כך מרגישים את השרירים והבשר, מרפים קצת את השרירים ופשוט מרגישים את המסה שלהם.

בסוף מרגישים את העצמות, מדמיינים אותן כבדות ודחוסות מהעצמות הקטנות של כפות הרגליים ועד עצמות האגן הכבדות והגדולות.

התרגיל הזה מחבר אותנו לחלק התחתון, שלרוב האנשים פחות נוכח ומורגש, ויכול גם להעלות את רמת האנרגיה בגוף.

אפשר גם לעשות את התרגיל הזה לכל הגוף, ואז שמים לב לעור בכל הגוף, ואז לדם בכל הגוף, לשרירים ובסוף לכל העצמות בגוף.

החיבור לחלק התחתון חשוב כי הוא מחזק את החיבור שלנו למציאות ואת תחושת הבטחון והנוכחות.

לתרגיל איזון אנרגיות בגוף

 



 
 
תרגוף / פוריות
ברשתות החברתיות

   
..................................................
 
תרגוף / כאבים כרוניים
ברשתות החברתיות

   
 
 
 

 
רינת גל אוחיון    ן   052-8200082     ן   rinat.galo@gmail.com
לייבסיטי - בניית אתרים